Advertisement

אילן ישועה / ישועה: "ננזפתי - סיקור עוין יגרום נזק לבזק" | כאן : בדיון הוצגה טענה שלבנו של ישועה היה קשר עסקי עם שילוח, וכי הוא לא הזכיר זאת בעדות הראשית.

אילן ישועה / ישועה: "ננזפתי - סיקור עוין יגרום נזק לבזק" | כאן : בדיון הוצגה טענה שלבנו של ישועה היה קשר עסקי עם שילוח, וכי הוא לא הזכיר זאת בעדות הראשית.. מקבילים לביטוי אילן ישועה בגימטריה שווי ערך למילה אילן ישועה בגימטריה. הקמפוס העיקרי שלה ממוקם ברמת גן, ויש לה קמפוס נוסף בעיר צפת שבגליל, בו פועלת הפקולטה לרפואה. אילן ישועה צבר מיליונים רבים של שקלים במהלך עבודתו כמנכל של אלוביץ' בוואלה, ולא רץ למשטרה. הוא היה מנכל אנציקלופדיה בריטניקה בעמ ובריטניקה.קום בעמ: ״דיווחת לפרקליטות על הקשר הזה עם אילן שילוח?

ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. היתה זו עוד משמרת לילה שגרתית. מיקום הידיים משקף מד לחץ אנושי במוח. אילן ישועה / ilan yeshua. ישועה סיים את תפקידו בהסכמה עם הנהלת קבוצת בזק, אך מאחורי הקלעים התגלעו מחלוקות בחודשים האחרונים בינו לבין יור בזק, שלמה רודב.

"אלוביץ' כתב: 'תן לגברת כל מה שניתן, הגדול מתאבד בשבילי'"
"אלוביץ' כתב: 'תן לגברת כל מה שניתן, הגדול מתאבד בשבילי'" from images1.calcalist.co.il
אחרי 13 שנה, מנכל וואלה, אילן ישועה, סיים היום (שלישי) את תפקידו באתר. ישועה סיים את תפקידו בהסכמה עם הנהלת קבוצת בזק, אך מאחורי הקלעים התגלעו מחלוקות בחודשים האחרונים בינו לבין יור בזק, שלמה רודב. את שירותו הצבאי החל בחיל השריון שממנו יצא לקורס חובשים וקורס קצינים. ״תגיד אתה דיווחת לפרקליטות על הקשר הזה עם אילן שילוח? מול בעלי השליטה בוואלה ובבזק, הוא הציג עצמו כאחד מהקבוצה, מי שהאינטרסים העיסקיים שלו. ישועה הוא עד בפרשת 4000, שעיקרה הוא החשד שניתן סיקור חיובי למשפחת נתניהו באתר בתמורה להקלות לקבוצת ''בזק''. תכתוב, אמר המנכל דאז, שחזר זה עתה מחו. ״דיווחת לפרקליטות על הקשר הזה עם אילן שילוח?

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ובמיוחד את תופרי תיק 4000?

ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. מול בעלי השליטה בוואלה ובבזק, הוא הציג עצמו כאחד מהקבוצה, מי שהאינטרסים העיסקיים שלו. דירקטוריון ''וואלה'' אישר את סיום תפקידו של מנכל האתר, אילן ישועה, לאחר 13 שנים. אילן ישועה שיקר כשאמר שלא הציע סיקור אוהד לפוליטיקאים מלבד נתניהו, נחשף כי עשה זאת עם הרצוג, השופט חקירתו הנגדית של מנכל וואלה! מיקום הידיים משקף מד לחץ אנושי במוח. בדיון הוצגה טענה שלבנו של ישועה היה קשר עסקי עם שילוח, וכי הוא לא הזכיר זאת בעדות הראשית. ישועה הוא עד בפרשת 4000, שעיקרה הוא החשד שניתן סיקור חיובי למשפחת נתניהו באתר בתמורה להקלות לקבוצת ''בזק''. על זה שהבן שלך עבד אצלו? תכתוב, אמר המנכל דאז, שחזר זה עתה מחו. אילן ישועה צבר מיליונים רבים של שקלים במהלך עבודתו כמנכל של אלוביץ' בוואלה, ולא רץ למשטרה. את אומרת שהראיון היה חיובי. אילן ישועה הוא מנכל וואלה, אתר אינטרנט פופולארי. היתה זו עוד משמרת לילה שגרתית.

לשעבר, והעד המרכזי בתיק 4000. ישועה סיים את תפקידו בהסכמה עם הנהלת קבוצת בזק, אך מאחורי הקלעים התגלעו מחלוקות בחודשים האחרונים בינו לבין יור בזק, שלמה רודב. ״תגיד אתה דיווחת לפרקליטות על הקשר הזה עם אילן שילוח? ● רשימות ● פורום ● מסמכים. הם הרי לא יעצרו בשום דבר ב… מחר גם יגידו 'תשמע, הצבע למעלה של וואלה ניוז זה כחול, כחול זה בוז'י'.

חקירת ישועה ממשיכה: "מנעו מאיתנו להעלות סקר שבנט מתחזק ...
חקירת ישועה ממשיכה: "מנעו מאיתנו להעלות סקר שבנט מתחזק ... from ynet-images1.yit.co.il
אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000. ישועה סיים את תפקידו בהסכמה עם הנהלת קבוצת בזק, אך מאחורי הקלעים התגלעו מחלוקות בחודשים האחרונים בינו לבין יור בזק, שלמה רודב. אילן ישועה / ilan yeshua. אילן ישועה (נולד ב־19 באוקטובר 1956) הוא מנכל חברת וואלה! ישועה הוא עד בפרשת 4000, שעיקרה הוא החשד שניתן סיקור חיובי למשפחת נתניהו באתר בתמורה להקלות לקבוצת ''בזק''. ● רשימות ● פורום ● מסמכים. לשעבר, והעד המרכזי בתיק 4000. מיקום הידיים משקף מד לחץ אנושי במוח.

הצגת ביטויי מילון גימטריה למבוגרים.

ישועה הוא עד בפרשת 4000, שעיקרה הוא החשד שניתן סיקור חיובי למשפחת נתניהו באתר בתמורה להקלות לקבוצת ''בזק''. עוד טענה ההגנה שבהתכתבות אחרת ישועה דרש מראש מחלקת החדשות בוואלה מיכל קליין לדרדר ידיעה על חקירת הרצוג. מקבילים לביטוי אילן ישועה בגימטריה שווי ערך למילה אילן ישועה בגימטריה. ● רשימות ● פורום ● מסמכים. העדות של אילן ישועה לא פחות ממזעזעת, לא נתפס במה מעסיק את עצמו ראש ממשלת ישראל בזמן שתפקידו לדאוג לאזרחי המדינה ותודה ל@orlybarlev האחת והיחידה שמדווחת בלייב על המתרחש בבית המשפט. בדיון הוצגה טענה שלבנו של ישועה היה קשר עסקי עם שילוח, וכי הוא לא הזכיר זאת בעדות הראשית. אז בוא נשנה את זה, אני לא יודע מה עכשיו… אם צריך משהו דבר איתי. את אומרת שהראיון היה חיובי. אילן ישועה צבר מיליונים רבים של שקלים במהלך עבודתו כמנכל של אלוביץ' בוואלה, ולא רץ למשטרה. אילן ישועה הוא המנכל הנוכחי של וואלה! על זה שהבן שלך עבד אצלו, שעשיתם במטומי 400 אלף דולר, אתה סיפרת את (מדובר בחברה שישועה היה הרוח החיה בה והונפקה בחו״ל). לפי מה שהובא בביהמש, אילן ישועה כתב להרצוג:

בדיון הוצגה טענה שלבנו של ישועה היה קשר עסקי עם שילוח, וכי הוא לא הזכיר זאת בעדות הראשית. ״תגיד אתה דיווחת לפרקליטות על הקשר הזה עם אילן שילוח? העדות של אילן ישועה לא פחות ממזעזעת, לא נתפס במה מעסיק את עצמו ראש ממשלת ישראל בזמן שתפקידו לדאוג לאזרחי המדינה ותודה ל@orlybarlev האחת והיחידה שמדווחת בלייב על המתרחש בבית המשפט. אז בוא נשנה את זה, אני לא יודע מה עכשיו… בכך יושלמו עשר ישיבות חקירה מטעם צוות ההגנה.

ישועה הודה שהוא צבוע, רב־פרצופי ולא אמין. כל זה לא ממש ...
ישועה הודה שהוא צבוע, רב־פרצופי ולא אמין. כל זה לא ממש ... from img.haarets.co.il
על זה שהבן שלך עבד אצלו, שעשיתם במטומי 400 אלף דולר, אתה סיפרת את (מדובר בחברה שישועה היה הרוח החיה בה והונפקה בחו״ל). ״תגיד אתה דיווחת לפרקליטות על הקשר הזה עם אילן שילוח? (״הידיים של ישועה ״) אילן ישועה מנכ״ל וואלה נצפה לחוץ כבר משנת 2014, למרות שקיבל ממכירת אתר יד 2 כ15 מיליון על פי פרסומים. היתה זו עוד משמרת לילה שגרתית. ישועה הוא עד בפרשת 4000, שעיקרה הוא החשד שניתן סיקור חיובי למשפחת נתניהו באתר בתמורה להקלות לקבוצת ''בזק''. אילן ישועה שיקר כשאמר שלא הציע סיקור אוהד לפוליטיקאים מלבד נתניהו, נחשף כי עשה זאת עם הרצוג, השופט חקירתו הנגדית של מנכל וואלה! את שירותו הצבאי החל בחיל השריון שממנו יצא לקורס חובשים וקורס קצינים. בדיון הוצגה טענה שלבנו של ישועה היה קשר עסקי עם שילוח, וכי הוא לא הזכיר זאת בעדות הראשית.

אחרי 13 שנה, מנכל וואלה, אילן ישועה, סיים היום (שלישי) את תפקידו באתר.

עוד טענה ההגנה שבהתכתבות אחרת ישועה דרש מראש מחלקת החדשות בוואלה מיכל קליין לדרדר ידיעה על חקירת הרצוג. אז בוא נשנה את זה, אני לא יודע מה עכשיו… מה שאנחנו רואים שלעבודה מול הרצוג הוא בא לראיון זה לא שערך כותרת. על זה שהבן שלך עבד אצלו? על זה שהבן שלך עבד אצלו, שעשיתם במטומי 400 אלף דולר, אתה סיפרת את (מדובר בחברה שישועה היה הרוח החיה בה והונפקה בחו״ל). בכך יושלמו עשר ישיבות חקירה מטעם צוות ההגנה. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ובמיוחד את תופרי תיק 4000? העדות של אילן ישועה לא פחות ממזעזעת, לא נתפס במה מעסיק את עצמו ראש ממשלת ישראל בזמן שתפקידו לדאוג לאזרחי המדינה ותודה ל@orlybarlev האחת והיחידה שמדווחת בלייב על המתרחש בבית המשפט. הם הרי לא יעצרו בשום דבר ב… מחר גם יגידו 'תשמע, הצבע למעלה של וואלה ניוז זה כחול, כחול זה בוז'י'. אילן ישועה שיקר כשאמר שלא הציע סיקור אוהד לפוליטיקאים מלבד נתניהו, נחשף כי עשה זאת עם הרצוג, השופט חקירתו הנגדית של מנכל וואלה! אילן ישועה מכל זווית אפשרית: אילן ישועה (נולד ב־19 באוקטובר 1956) הוא מנכל חברת וואלה!

Posting Komentar

0 Komentar